czwartek, 28 maja 2015

Dzień wolny

Wybieramy się dziś do Ośrodka na wypełnianie testów psychologicznych.
Dokumenty skompletowane.
Zastanawiam się tylko w jakiej formie będą te testy.
Pytanie otwarte?
Pytanie zamknięte?
Nie wiem czego mam oczekiwać.
Wiem, że to i tak bez różnicy, jakie by one nie były trzeba będzie je wypełnić i tyle. Odhaczając tym samym kolejny punkt na drodze ku posiadaniu dziecka.
...
Mam dziś dzień wolny więc nie martwię się czy zdążę wyjść z pracy czy nie.
Ranek mimo iż wcześnie, jak na dzień wolny to bardzo miło spędziłam. Dziś mąż robił śniadanie. Takie wspomnienie z lat dzieciństwa. Parówki. Fajnie tak rano znaleźć pół godziny by spokojnie porozmawiać ze sobą przy jedzeniu. Dobra kawa też była.
...
Poza tym na rannym polowaniu w lidlu - mieli dziś odzież sportową, upolowałam sobie krótkie niebieskie spodenki do biegania lub na fitness - zadowolona :)
A dla męża sportowe skarpetki :)
...
W weekend mamy gościa, przyjeżdża moja mama. Nie widziałyśmy się pół roku. Już się za nią stęskniłam. Oczywiście rozmawiamy ze sobą regularnie praktycznie co drugi dzień, ale żadna rozmowa nie zastąpi spotkania :) Z tej okazji planuje jutro znowu stać się "cukiernikiem" i upichcić sernika na zimno.  Z truskawkami. Poszukiwania odpowiedniego przepisu trwają.
...
Wczoraj chciałam zakupić sobie jakąś wiosenna bluzkę by trochę odświeżyć swoja szafę. Jakie było moje zdziwienie, że w sklepach praktycznie same ciuchy letnie  typowe na plażę. I nic nie kupiłam. Może dziś uda się, oby ;)

2 komentarze:

  1. My na testy psychologiczne jedziemy za tydzień. Na samą myśl o nich ogarnia mnie strach. Zdradziłabyś choć trochę, jakie są Wasze odczucia po nich? Czy psycholog omawiał z Wami wyniki?
    Fajnie jest mieć dzień wolny. Ja może będę mieć taki za dwa tygodnie:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Udało Ci się upolować coś w lidlu - szacun. U nas kolejka stoi już jakiś czas przed otwarciem sklepu, a klienci mają swoją taktykę. Czasami udaje mi się wcisnąć i coś kupić, najczęściej dla Męża. Zwykle zostają same duże rozmiary. I próbowałam już w dwóch sklepach, oddalonych od siebie o 50 km. Muszę chyba sama opracować jakąś taktykę :)

    OdpowiedzUsuń