niedziela, 11 października 2015

 Dziś będzie kulinarne.  Niedziela upłynęła mi pod znakiem gotowania.  Powyżej Apple pie wg przepisu kwestia smaku -  po prostu boski. PolecamPolecam! Poniżej pasta z pieczone papryki, oryginalna nazwa to pepronata.  A przepis ze strony Jadłonomia.  Na przepis trafiłam przypadkiem poszukując przepisu na sernik bez sera.  A że miałam w lodówce kilka papryk i trochę wolnej niedzieli mamy dziś z mężem pyszne kanapki do pracy.  Zdjęcie może nie najlepsze ale smak boski.  Przepis mimo pozorów prosty.  Trzeba tylko upiec paprykę do tego stopnia ze pojawia się czarne bąble.  Następnie na 15 min trzeba zamknąć ja w szczelny plastikowym pudelku lub woreczku co umożliwi łatwe zdjęcie skóry.  A później to już tylko krojenie i duszenie ok 20 min z czosnkiem i pomidorami.  Przyprawy wg uznania.
Jakbyście byli w posiadaniu przepisu na sernik bez sera czyli laktozy,  ale taki do pieczenia,  a nie zimno i chcielibyście się nim podzielić to byłoby mi miło.

A na obiad przygotowałam naleśniki z farszem z pieczarek i kapusty kiszone,  nazwane przezenie krokietami.  Zdjęć brak.
Kapusta kiszona to dla mnie kolejny smak jesieni.  Kapuśnik  idealny na chłodne dni.  Jest u mnie  na liście dań do zrobienia.

Stojąc teraz na przystanku najlepsza byłaby  gorąca czekolada i ciepły koc.

3 komentarze:

  1. Oj, pyszna niedziela jak widać. I mroźny poniedziałek. U nas popadalo śniegu z deszczem i wszyscy zmartwieni ☺ mi tam się podoba chłopa trochę ale nie jest źle, jeszcze będzie ciepło ☺😊
    Ciepłego dnia życzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka aromatyczna i smakowita niedziela. Ślinianki mi się uaktywniły :)
    Spokojnej nocy

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda pysznie, narobiłaś mi smaka ;) Cały gar kapuśniaku stoi w naszej lodówce i czeka na konsumpcję, więc zapraszam - i na zupę, i w nasze nowe blogowe miejsce :)

    OdpowiedzUsuń