środa, 31 grudnia 2014

Jeden krok i nowy rok

Ostatni dzień roku skłania do przemyśleń, podsumowań.
Czy mijający rok był na prawdę taki zły?
Ktoś kiedyś powiedział, że człowiek uczy się na błędach.
Gdyby nie ten rok, pewnie nie bylibyśmy tu gdzie obecnie. Pełni wiary i nadziei, że gdzieś tam czeka na nas nasze dziecko. Może jeszcze w brzuchu. Może Go jeszcze nie ma na świecie. Ale będzie. 
...
To był czas wielu przemyśleń. Podjęcia decyzji. Pogodzenia się z faktami. Ustalenia nowych priorytetów. Łapaniach radości z bycia razem.
...
Teraz będzie już tylko lepiej. 
Czy mam konkretne cele na ten nowy 2015?
Bóg najlepiej wie co jest dla Nas najlepsze.
Postanowienia noworoczne mam je z tyłu głowy.
Kurs na rodziców adopcyjnych - wiosna 2015. Najmocniej na świecie.
Kurs prawo jazdy - lato 2015 - zdać!
Święta Bożego Narodzenia 2015 - ja, mój mąż, nasz kot + nasze dziecko :)
A reszta się ułoży najlepiej dla nas:)
Wiem, że to nietypowe postanowienia, bo na 2/3 nie mam wpływu, jedynie pozytywne myślenie nam zostaje.
...
A pokój dziecka będzie żółto - szary. 
Pasuje i do dziewczynki i do chłopca.
Jeszcze nie malujemy. Na razie oglądam inspiracje. I taka kolorystyka najbardziej mi się spodobała. I o dziwo mojemu M również. 
Nie we wszystkim się ze sobą zgadzamy. Np, lustra w przedpokoju nadal nie mamy, gdyż każdy z nas ma odmienną wizje. Fajnie, że pokój dziecka jest wyjątkiem od tej reguły;)



2 komentarze:

  1. Niech kolejny rok doprowadzi Was do Waszego dziecka i przyniesie ze sobą spełnienie wszystkich marzeń :) Trzymam kciuki za oba kursy - i ten w OA, i ten na prawo jazdy (którego osobiście też nadal nie posiadam i jakoś nie mogę się zmobilizować ;) ) Na pewno będę zaglądać tu częściej i kibicować Wam na Waszej drodze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje:) Co do prawo jazdy to jest bardzo niesprecyzowany cel. Chcę, ale boję się. Wiem, że mając dziecko umiejętność jazdy autem ułatwi mi życie.
    Dziś przeczytałam artykuł o tym jak sprawić by postanowienia noworoczne udało się spełnić. "...Określić cel w ramach koncepcji S.M.A.R.T - prosty, mierzalny, osiągalny, istotny, określony w czasie."
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń