poniedziałek, 12 stycznia 2015

Dobry dzień

...
Dobro wraca.
Tak po prostu..

To będzie dobry rok.
Cierpliwość popłaca.
Czasami odpuszczając, zyskuje się więcej.
Nic na siłę.

Teraz gdy odpuściłam sobie wysyłanie kolejnych cv.
Gdy dałam sobie czas na przemyślenie co chciałabym robić.
Rozpatrywałam poszerzenie swoich umiejętności.
Przeglądałam oferty szkoleń, kursów.
Gdy wewnętrznie pogodziłam z pracą, którą wykonuje.
Praca znalazła mnie sama.
Tak po prostu.
Po tylu odbytych rozmowach kwalifikacyjnych, po morzu wylanych łez po kolejnej porażce, szczęście przyszło znienacka.
...
Mnóstwo razy wyobrażałam sobie dzisiejszy dzień. A był całkiem odmienny od tworu mojej wyobraźni. Moje ego jakoś nie skacze pod sufit. Wszystko wydaje się być spokojne. Strach zmieszany z radością.
Czas zmian nastąpił.

Trzeba uważać jak się formułuje marzenia;) Bo marzenia się spełniają w najmniej oczekiwanym momencie. I to z najluźniej sformułowanych stwierdzeń


8 komentarzy:

  1. Gratuluję nowej pracy - niech będzie tą odpowiednią, dającą satysfakcję i nowe perspektywy :) Pozostałe marzenia i plany też na pewno już wkrótce się spełnią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje:)
    Reszta spełni się w swoim czasie;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Twój rok dobrze się zaczął :) Oby jeszcze lepiej zakończył!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje:) Wszystko powoli zaczyna się układać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam w sobie jakieś wewnętrzne przekonanie, że to będzie dobry rok.
    Cieszę się, że dla Ciebie również. Gratuluję pracy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki by to przeczucie się sprawdziło :)
    Dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też gratuluję nowej pracy! Oby to był początek dobrych wiadomości!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje:) Dobre wiadomości mile widziane;)

    OdpowiedzUsuń