piątek, 1 stycznia 2016

Coś się kończy, a coś zaczyna

Minął rok a ja nawet zapomniałam co sobie życzyłam by sie spełniło w tym juz zakończonym 2015 roku.
Prowadzenie bloga daje możliwości przypomnienia sobie tego i owego.
Sprawdziałam i ..
I nie sprawdziło sie nic. Nic tak w 100%.
I co z tego, jak i tak był to dobry rok. Rok zmian.
Ukończenie kursu adopcyjnego. Czy wazne jest czy  miala to miejsce wiosną czy jesienią?
Teraz juz nie.
Zmieniłam pracę. Po 6 długich latach w poprzednim miejscu otworzyly się przed mna drzwi z nowymi mozliwościami zawodowymi. I zostałam pracocholikiem hehe Ale to juz inny temat
Powiększyła sie Nam rodzina o szarego futrzaka kociaka. Obecnie juz dorosłego kota. Juz nie pamietam jak to było zanim się u Nas pojawił
Zmieniło się moje podejscie do wielu spraw.
Wszystko mogę.
Nic nie muszę.
I na wszystko przychodzi odpowiedni czas.
Niektórych spraw nie warto przyśpieszać.
Czas i tak upłynie.
...
A życze sobie:
więcej cierpliwości bo jej nigdy nie jest za dużo
wakacji pod palmami ( po zeszłorocznym braku wyjazdu urlopowego marzy Nam sie wygrzanie  w ciepłych krajach - liczymy że wiosna będzie w tej kwesti dla nas łaskawa i plan urlopowy sie ziści )
zawodowych sukcesów - ich nigdy za wiele :)
biegowej wytrwałości, sobie i mężowi. Mi by starczyło sił na wyjscie na trening.  Mężowi pobicia życiówki na maratonie,

A z Ośrodka wcześniej czy poźniej i tak zadzwonią :)
W najlepszym momemcie.









15 komentarzy:

  1. Życzę Wam spełnienia marzeń w Nowym Roku. Jestem pewna,że to najważniejsze marzenie się Wam niebawem spełni.
    Może i ja za rok będę tak spokojna jak Ty i będę już po warsztatach w ośrodku. Oby się spełniło;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokój przychodzi z czasem, tak po prostu:)
      Spełnienia marzeń zycze:)

      Usuń
  2. Ja również życzę Tobie by to co sobie zaplanowała spełniło się w tym roku:) Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żeby w tym roku wszystko Ci się spelnilo a szczególnie ten urlop pod palmami :) Będziemy oczekiwać na relacje fotograficzna.. ach.. fajne marzenie na nowy rok :)
    Masz racje z Ośrodka i tak zadzwonia.. wtedy, kiedy będzie na to odpowiedni moment :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się uda zrealizować to na pewno pochwale się fotkami:)

      Usuń
  4. Dawno mnie nie było! Widzę wspaniale pozytywne podejście :) Życzę tobie aby wszystkie życzenia się spełniły co do jednego :) i mimo wszystko życzę aby wasze dzieciątko szybko znalazło drogę do domu :* gdzie czekają na niego rodzice :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Tak sobie rozmawialismy z Mężem, że czerwiec byłby idealny. Oczywisćie jak zadzwonią wczesniej bedzie super :)

      Usuń
  5. Bardzo dobre podejście. Niech wszystko się Wam spełni, z nawiązką :):*

    OdpowiedzUsuń
  6. To był dobry rok. Pozytywne zmiany za Wami. Życzę, żeby ten rok przyniósł dla Was to, czego najbardziej pragniecie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aby 2016 rok przyniósł Wam spełnienie marzeń, tych małych i dużych. Chociaż i tak pewnie nic nie przebije tego jednego, jedynego w swoim rodzaju..... życzę Wam z całego serducha, aby wszystko było tak, jak sobie wymarzycie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana życzę Ci spełnienia tego wszystkiego o czym piszesz.
    A Ten telefon zadzwoni - tak jak piszesz - we właściwym momencie.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń