niedziela, 19 lipca 2015

Takie tam moje ...

Poszukiwania kocyka ciąg dalszy trwa.
Kolory wybrałam.
Szary z żółtym.
Z jednej strony chcemy szary materiał minky, a z drugiej taki jak poniżej.
Do tego wymyśliłam, że zrobimy zasłony, jedna będzie żółta, a druga szara. Szara będzie przylegać do ściany pomalowanej na żółto, a żółta do szarej ściany. Zasłony będą pełnić tylko funkcje ozdobną i ocieplającą pomieszczenie. Od słońca będzie dziecko chronić roleta zewnętrzna, która już w przyszłym pokoju naszego malca już jest i o dziwo w kolorze słońca. Tak szczerze to ja jestem anty frankowa. Zasłon też nie darzę jakąś wielką sympatią. Oglądałam jednak kiedyś program dotyczący metamorfoz pokojów dziecięcych i zainstalowane tam zasłony zdziałały cuda. Sprawiły że pokój stał się o wiele bardziej przyjazny i przytulny. A chciałabym aby nasz pokój dziecięcy tez taki był stąd pomysł z zasłonami. Znalazłam jedne fajne ale w szare zygzaki. Nie chciałabym jednak przesadzić z zygzakami i całe szare będą odpowiedniejsze. 
Ustaliliśmy z M, że jak będzie chłopczyk to dodamy w pokoju elementy zielone, by był bardziej chłopięcy.
Musze tylko znaleźć sklep/blog/osobę która uszyje dla nas cudny kocyk z poduszką. Możliwe, że też firanki.
Poszukiwania trwają :)
...
Zaczęłam tez przeglądać strony z łózkami dla dzieci. Na razie zwróciłam swoja uwagę na spanie dla dwulatka. Chcielibyśmy dziecko jak najmniejsze. Nie wiadomo jednak jakie do Nas trafi. Nasz przedział wiekowy to  od 0 - 2,5 roku. Jeżeli będzie to dziecko roczne lub mniejsze to łóżeczko mamy już wybrane. Takie Nam się podoba:

Można je później przerobić na łóżko.
Natomiast jeżeli będzie miało ok 2 lat, warto rozpoznać zawczasu co oferuje rynek. Na razie spodobało mi się takie:


Pewnie do dnia kiedy przyjdzie Nam dokonywać zakupu minie jeszcze sporo czasu i moja wizja może ulec zmianie, ale przynajmniej wiem co można dostać na rynku. Na razie traktuje moje poszukiwania tylko poglądowo.
...




10 komentarzy:

  1. Ale super to połączenie żołci z szarym. Łóżka super, dobrze że wybierasz opcje z szufladami, bo dodatkowych schowków nigdy za wiele. Co do łóżka dla starszaka to dobrze, żeby te szuflady były na tyle pojemne, żeby jedna z nich zmieściła kołdrę.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się doczekać efektu końcowego. Zapowiada się pięknie. Mam nadzieję, że pochwalisz się pokoikiem na zdjęciach i że nastąpi to szybko :) tzn. lokator pojawi się niedługo.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na razie tylko wizja. Na zdjęcia pokoju jeszcze długo trzeba będzie poczekać. Jak tylko coś zrobimy to na pewno się pochwalę :)

      Usuń
  3. Bardzo fajny pomysł z tymi kolorami ścian i zasłonami.
    Kocyk Minky możesz zamówić na allegro- na niektórych aukcjach jest możliwość wyboru własnej kolorystyki.
    My też staramy się tak zaplanować kolorystycznie, żeby później tylko dodatkami ukierunkować się na dziewczynkę czy chłopczyka.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo dzięki za radę, na pewno przejrzę allegro ;)
      Tak najlepiej, obrać jakąś bazę kolorów pasujących niezależnie od płci. Przy wizji pokoju różowego czy niebieskiego trzeba by było czekać ze wszystkim do informacji czy to chłopiec czy dziewczynka. A tak można zająć się tym teraz na spokojnie gdy ma się więcej czasu. Tak szczerze to ja w ogóle nie jestem za różowymi czy niebieskimi pokojami. Wkurza mnie tez taki podział w dziale ubrań dla dzieci. A jest tyle fajnych kolorów.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Pewnie, rozeznanie zawsze warto zrobić :) Super, że masz już swoją mocno skonkretyzowaną wizję - czekam niecierpliwie, aż nabierze ona realnych kształtów, którymi - mam nadzieję - podzielisz się z nami na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na efekty bo wizja zapowiada się interesująca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A można wiedzieć gdzie znaleźliście materiał zygzak szary z żółtym bo ja własnie szukam bo chce kupić i nie mogę znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń