środa, 22 kwietnia 2015

Mimo pozorów pozytywna myśl na dziś!

"Musi być dobrze" - tzn jak?
Lakoiczne stwierdzenie nie mówiące nic.
A mimo to tak sobie powtarzam od kilku dni maszerując do pracy.
Najłatwiej, chodź bardzo nieprecyzyjnie.
...
Pozytywne myslenie Cie uratuje - ktoś mądry mi to kiedys powiedział. Tylko jak przestawic swój mózg gdy kraża po nim tylko negatywne mysli i "czarne" scenariusze. A podobno jakie mysli taka rzeczywistość. A ja tego nie chcę.

Więc walcze sama z sobą.

Ktos kiedys mi doradził by na kazdą negatywna myśl, stworzyc dwie pozytywne. Cel: przestanie sie chciec negatywnie mysleć. Nie jest to zadanie łatwe. łatwiej bowiem narzekać niż optymistycznie patrzec na swoje życie.

Nie powiem Wam, że moje mysli skierowane sa dzis na pozytywy. Raczej te pozytywne walcza o przebicie. Efekt: ocenie po całym dniu.
Na razie zapłakana jem owsianke z dodatkiem własnych łez.
Płacz oczyszcza więc jest dobrze;)

Dnia pełnego sukcesów i pozytywnych myśli sobie i Wam czytelnicy kochani :) Znaczy podobnie jak "musi byc dobrze, ale brzmi jakos tak konkretniej :)

Dzień dobry :)


4 komentarze:

  1. Podoba mi się to żeby jedną negatywną myśl zamienić na wie pozytywne.Ja owsiankę zamieniłam na dwie kanapki z serem białym do tego pomidor i papryka pycha i też bardzo długo jet się sytym. Co do ćwiczeń to ćwiczę co dziennie po 20 min jak mam czas to więcej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobno takie zdawkowe "będzie dobrze" mówi się najczęściej osobom, u których już absolutnie być dobrze nie może...Dlatego zdecydowanie bardziej podoba mi się Twoje podejście - to bardziej konkretne i mnożące pozytywy razy dwa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś z tymi czarnymi myślami jest na rzeczy. Mój małżonek ma takie skłonności, a wtedy się dzieje, niekoniecznie dobrze. Także pozytywne nastawienie jest bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń