poniedziałek, 11 kwietnia 2016

Kocham...

Dziękujemy wszystkim za miłe słowa, gratulacje.
Jesteśmy obecnie w swoich osobistym Matrixie
Czekamy na jutro jak na szpilkach.
Czas od telefonu płynie jakoś inaczej.
Da radę skompletować wyprawke w weekend - potwierdzam.
Chodź nie wyobrażam sobie aby teraz np malować ściany.  Nie ma się do tego głowy.
Czekamy na ostatnie paczki od kuriera.
Nawet nie zdążyłam wam pokazać jak będzie mieszać nasz Bąbel. Nadrobimy później.
A aaa to chłopak czeka na nas w szpitalu.  W tym tygodniu powinniśmy go zabrać do domu.  Nie będzie wtedy miał więcej niż 2 tygodnie.
Jestemy szczęśliwi.
Mieszkanie jest pełne małych ubranek.
Kocham...



12 komentarzy:

  1. Wspaniałe wieści,gratuluję maleństwa!
    Ja tu tak po cichu ale stale kibicuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Maluszek! :) Super! Mocno trzymam kciuki za jutrzejsze spotkanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje :)
    vstka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się razem z Wami! Super wiadomość! I czekam na zdjęcia pokoiku:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak cudownie! Jaki maluch! Bardzo się cieszę że Wasze szczęście się odnalazło! Tak bardzo czuje te Wasza radość!

    OdpowiedzUsuń
  6. GRATULUJĘ!!!!!
    Pamiętam nasz "matrix";-0
    Jeszcze przez jakiś czas będziecie tak właśnie funkcjonować;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje, bądźcie szczęśliwi, bo potraficie dać morze miłosci Maluszkowi

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie, taki maluszek to skarb! Życzę Wam by jutrzejsze spotkanie było takie o jakim marzyliście:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudnie!!!!!
    Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie!! Ależ się cieszę!
    Wiem co to znaczy! Sami zabieraliśmy Amelkę ze szpitala! Miała wtedy 18 dni. Pokochaliśmy ją od pierwszego spojrzenia i wiem, że u Was będzie tak samo! To już jutro! :)
    Przeżywam to wszystko na nowo razem z Wami!
    Kochana ja płakałam jak zobaczyłam córcię, emocje wzięły górę! Trzymaj się ciepło!
    Czekam na kolejne wieści od Was ze spotkania! :)
    Czeka Was piękny czas!
    Aż brakuje mi słów.
    Jestem jutro duchem i myślami z Wami!
    My wyprawkę też w dwa dni zebraliśmy. W zasadzie w dwa podejścia do sklepów. I tyle :)
    Ostatnie kupiłam kosmetyki :)
    Ściskam mocno!
    Super, gratuluję! Bo musi być tylko dobrze!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka Kruszynka. I jak fajnie, że tak szybko będziecie razem w domu.
    Pozdrowienia dla Rodzinki

    OdpowiedzUsuń
  12. Trochę spóźnione, ale szczere gratulacje !

    OdpowiedzUsuń