niedziela, 2 sierpnia 2015

Po weekendowo

Dziękuje za wszystkie miłe komentarze pod postem dotyczącym książek. Za tytuły też dziękuje. Paczka zamówiona, a  w niej:
"Jeż"
"Jeśli bocian nie przyleci skąd się biorą dzieci"
"Dzieci z chmur"
"Odczarować adopcję"
Wszystkie udało mi się znaleźć w jednej księgarni internetowej. Polowałam też na "Bociany przylatują zimą" i "Odnalezieni" ( za Wasza namowa w komentarzach :) - nie znalazłam jednak. Będę szukać dalej. Na chwile obecną  literatury  Nam wystarczy. Nie mówię, że za kilka tygodni nie zamówię kolejnej paczki. Teraz czekamy na obecną :)
...
Weekend minął szybko w gronie rodziny.
I znowu tydzień pracy przede mną ;)
Teoretycznie za 2 tygodnie idę na urlop. I powinnam się cieszyć. Tylko ja nie chciałam urlopu w tym terminie. Jeszcze jest mała nadzieja że mi go przesuną tak jak chciałam. Zobaczymy. Wolałabym spędzać urlop  z mężem niż sama z kotem. Chodź z kotem potrafi być miło. To i tak wolałabym w Trójkę, ja, mąż i kot :) Urlop planowaliśmy w październiku. Wtedy jest szansa, że spędzimy go  razem. Mąż zmienił obecnie prace i na urlop  nie ma co liczyć teraz w sierpniu.
...
Dobra zbieram się do pracy
Miłego dnia:)

10 komentarzy:

  1. Zamiast Bociany przylatuja zima mozesz kupic Podroza kazda milosc jest - w tej ksiazce znajduje sie czesc Bociany przytulatuja zima i dodatkowe czesci (historia przed przyjsciem dzieci i ciag dlaszy bocianow...) To jest piekna ksiazka; bardzo polecam:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja półka z książkami o adopcji ciągle się poszerza. Ja poluję na książkę Kolskiej ale nie umiem jej nigdzie dostać:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zdążyłam dodać komentarza pod poprzednim wpisem :)
    Polecam "Adopcję i przywiązanie". W naszym OA podkreślano, że to taka adopcyjna biblia. Nie jest to łatwa lektura, ale warto do niej sięgnąć.
    Mam nadzieję, że sprawa urlopu się wyjaśni i będziecie wypoczywać razem z Mężem.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam w planach ją kupić. Akurat na stronie której tym razem zamawiałam książki jej nie było. Nam w Ośrodku nie podali literatury wartej przeczytania. Dzięki i pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Też jestem przed urlopem...Mój mąż już teraz odpoczywa, a ja do neigo dołączę za tydzień, też mi smutno, że on w domu a ja jeszcze pomykam do pracy nie tak planowaliśmy. Pocieszające jest to, że zapowiada się ładna pogoda na te dni które spędzimy wspólnie. Mam nadzieję że sytuacja waszego urlopu się wyjaśni, a książki wybrałaś fajne, mam je i jeszcze "Wierzę z kloców". Dostaliśmy też taką książeczkę z historiami par, które adoptowały w naszym OA, czasami ją sobie czytam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To idealnie trafiliście z pogodą :) Wieże z klocków czytałam :) Fajnie, że OA udostępnia takie materiały ;)

      Usuń
  5. Trzymam kciuki za urlop! :)
    Udanej lektury, mnie bardzo wciągnęło "dziecko z chmur" - na tyle, że "połknęłam" ją jednej nocy ;) zaraz potem zamówiłam sobie "dzieci z chmur" - ta już zawiera historie obu koleżanek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę sięgnąć po książki, widzę że warto, właśnie zastanawiałam się co przeczytać, myślę że mogę podkraść tytuły? Z tymi urlopami to zawsze problem, my z mężem w ogóle nie mamy urlopów ... mamy wypłacony pod koniec roku, kaszana

    OdpowiedzUsuń