wtorek, 8 marca 2016

Przyszła matka i jej pomysły

Przyszła matka -  to ja,  chce wam pokazać swoje typy z dziećmi związane.  Co przyszła matkę urzekło,  zachwycilo,  a nad czym musi się obejść tylko smakiem.
Na kursie bylo:bawić się z dzieckiem na dywanie. A więc przyszła matka internety  otworzyła i szuka.  A że często włącza mi się hande  made to stwierdziła zrobię sama.  Na szydełku.  Dodam że na 10 cm i że ostatni raz styczność z tego typu robotkami miała w podstawówce.  A zaczęło się od zdjęć w necie.  Boskie.  Ale jakie drogie.  Stąd robótki ręczne w głowie mi się zalęgly.
 Pomysł upadl. Powodów było milion. Poniżej przykładowe zdjęcie z neta.


Kolejny mój typ podoba mi się na fotce ale boję się realnego wyglądu bo jest do dostania tylko na alliexpress.

Typ nr 3 to po prostu mięciutkie kocyk minky który będzie pełnił funkcję mato dywanika.
A jakie wy macie pomysły na dywanik? :)

2 komentarze:

  1. Faktycznie większość czasu spędzamy na dywanie/podłodze. W jednych spodniach mam dziury na kolanie :) Często rozkładamy też mięciutki kocyk, bo Młody lubi się przytulać do niego. A Ty szydełkowe dywaniki nie są chyba skomplikowane. Myślę, że jak przypomniałabyś sobie, spokojnie byś taki sama zrobiła. Tylko trzeba by było znaleźć fajną włóczkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podłoga to rzeczywiście główne miejsce Bąblowych zabaw i naszych wspólnych, rodzinnych "spotkań" :)Ale nauczona doświadczeniem w życiu nie zdecydowałabym się na dywan w kolorach takich, jak na drugim zdjęciu - biel przy naszym małym brudasku, jego ulubionej marmoladzie i wcieranej we wszelkie powierzchnie plastelinie to zdecydowanie nie jest dobry pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń