sobota, 15 sierpnia 2015

Poranne pisanie

"Nadzieja na nowe życie. Poradnik dla marzących o dziecku."  natrafiłam na ten tytuł na blogu wszystkie-kolory-świata. Zaciekawiła mnie. A recenzja rozdziału o radości do życia - zainspirowała. Wiedziałam, że muszę mieć ta książkę. Zakupu nie planowałam już teraz, bo dopiero co odebrałam paczkę książek o adopcji której nawet nie przejrzałam. Postanowiłam nabyć ją po przeczytaniu posiadanej już literatury. Dziś chciałam tylko przejrzeć recenzje. Portal lubimyczytać.pl bardzo mi w tym pomaga. Tam oprócz opinii są propozycje sklepów gdzie można dany tytuł nabyć i w jakim cenach. I okazało sie że w sklepie http://www.znak.com.pl/ maja na ten tytuł spora promocję. I jak tu z niej nie skorzystać. I takim sposobem nabyłam kolejny tytuł za który zapłaciłam jedyne 15 zł już razem z przesyłka. Polecam bo normalnie koszt książki to ok 25 zł + koszt przesyłki. 
A napisałam o tym aby każdy kto zamierzał zakupić powyższy tytuł wiedział że obecnie może go nabyć takiej. Mnie to skusiło by mieć ja już teraz a nie czekać i później przepłacić. 
Za to uwielbiam internet. Święto. Poranne godziny. A ja zrobiłam niezły zakup za małe pieniądze. 
...
Od wczoraj przebywam na urlopie. Tydzień relaksu mnie czeka. Zaczęłam ten czas dość intensywnie - byliśmy wczoraj z moim Mężem na wycieczce w górach i w parku linowym. Nawet nie wiedziałam że mam w sobie tyle lęków związanych z wysokościami. Mimo to dałam radę. Nawet przejazd na tyrolce został przez mnie ujarzmiony. A mój Mąż bawił się tam jak dziecko - taki był szczęśliwy :)
...
Dziś mija Nam kolejna rocznica - dokładnie 8 lat bycia razem:)
Wszystkie Najlepszego Kochanie:*

12 komentarzy:

  1. Wszystkiego co dobre na dalsze wspólne życie! Udanego urlopu, gór zazdraszczam :) Wypoczywajcie i nabierajcie wiatru w żagle:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)
      Góry to tylko jednodniowo :) Urlop oprócz piątku, weekendów i popołudni spędzam sama z kotem ;) Zakupiłam tyle książek że będę miała co robić. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Wszystkiego dobrego z okazji rocznicy :) Przyznam się szczerze że zakupiłam wiele pozycji z twojej wcześniejszej listy i planuje również ten zakup :) Mam do przeczytania 5 ciekawych pozycji i szukałam tej ale nie znalazłam :( nie wiem będę pewnie musiała obejść się smakiem :( Bo pewno wyprzedali wszystko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super :) Ja zaczęłam wczoraj czytać "Dzieci z chmur".
      Dzięki :)

      Usuń
  3. Wszystkiego najleoszego z okazji rocznicy my tez many swoja w sierpniu. Ksiazka w prawdziwej promocji mam nadzieje ze sie zalapie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :)
      My mamy dwie rocznice akurat w sierpniu

      Usuń
  4. Wszystkiego dobrego!
    Ja książkę tez kupie i przeczytam.. juz się nie mogę doczekać ;)
    Udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy!
    I udanego urlopu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejnych pięknych lat razem. Niech ta dziecięca radość Wam nie mija.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń